Գրքերի աշխարհ

Բարև ձեզ ես Ագնեսան եմ։ Ես այսօր կպատմեմ գրքերի մասին։ Ես մտածում եմ որ գրքեր պետք է ընթերցել, դա և այնպես է անում որ դուք սահուն կարողանաք ընթերցել, և խելացի է դարցնում։Ես անկեղծ շատ եմ սիրում գրքեր ընթերցել, որովհետև հետաքրքիր են գրքերը, և շատ բաներ են սովորեցնում։ Ես ընթերցել եմ մի քանի հեքիաթի գրքեր, որոնք չեմ հիշում թե որոնք են, ընթերցել եմ մի գիրք որի մեջ գրված է տարբեր գրողների բանաստեղծություններ և հեքիաթներ, ընթերցել եմ Բարոն Մյուխհաուզենը, ընթերցել եմ Ջեյմսն ու հսկայական դեղձը, ընթերցել եմ Չարլին և շոկոլադը գործարանը,և ընթերցել եմ Մատիլդանը։Եսխորհուրդ եմ տալիս Մարթաին որպեսի ընթերցի Ջեյմսն ու հսկայական դեղձը, Բարոն Մյուխհաուզենը ,և Չարլին և շոկոլադը գործարանը։

Published by

agnesasayadyansirun

Բարև ես Ագնեսա Սայադյանն եմ։ Ես սովորում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրի 3-2 դասարանում։Ես երազում եմ դառնալ գիմնաստիկաիստ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *